
Wanneer je bij de SHWJ huurt is het goed om te weten welke zaken je zelf kunt regelen en welke zaken wij voor jou regelen. Waar kun je bijvoorbeeld terecht wanneer er iets stuk gaat of wie is er verantwoordelijk voor vervanging.
In dit huurdersdeel kun je op de meeste vragen een antwoord vinden. Met de zoekfunctie kun je relevante artikelen of pagina’s vinden.
[wpdreams_ajaxsearchlite]



Wanneer je bij ons huurt moet je er zelf voor zorgen dat we je kunnen blijven bereiken. Als je bijvoorbeeld van telefoonnummer of email verandert, geef dit dan altijd aan ons door. Zorg ervoor dat het domein @shwj.nl aan je lijst van veilige afzenders toevoegd.


Je hebt je ook ingeschreven bij hureninhollandrijnland.nl om je kans op een reguliere woning op langere termijn te vergroten. (bij aanmelding bij de SHWJ en bij toewijzing van een woning bij de SHWJ vragen we om een bewijs van inschrijving )
Bij een eventuele verlenging van je huurcontract vragen we je om een onafgebroken inschrijving bij hureninhollandrijnland




Nieuws
Video opnamen aftrap jubileumjaar SHWJ
Het goede doel – Xenia Hospice in Leiden
Start Feestjaar SHWJ
Winnaars maandhuur op de foto



Ik Huur Een Woning


Contact en Communicatie
In de communicatie tussen ons en onze (toekomstige) huurders hanteert de SHWJ een aantal strikte gedragsregels. Deze regels gelden voor zowel e-mail verkeer, telefonisch contact of persoonlijk contact met onze medewerkers en/of bedrijven die ons vertegenwoordigen op locatie of kantoor. De huisregels zijn te vinden in het onderstaande document.